Sider

lørdag den 18. september 2010

Måske det dummeste i mit liv?


Nej nej nej hvor går tiden bare ALT for stærkt. Kan slet ikke forstå at jeg skal rejse om 5 dage... ER SLET IKKE PARAT!!

Jeg forlader Sydney fredag, lander lørdag i London og flyver videre til Stockholm hvor jeg er blandt 12 udvalgte fra hele verdenen til at konkurrere i POLE ART 2010...Woohoo!! Det bliver dog nok noget af det hårdeste jeg nogensinde har udsat mig for. Efter en 31 timers rejse og 4 fly lander jeg i Arlanda og tager direkte til "dress rehearsal". Hele showet begynder kl. 20 og jeg er blevet sat på som "final act" lige efter sidste års vinder (oh sh#t), så det er nok omkring kl. 23...OMG jeg håber adrenalinen og Gud hjælper mig igennem dette!!

Selvom Pole Art 2010 var mit store mål da jeg ankom til Bobbi's Pole Studio og at jeg lige for tiden øver alt hvad jeg kan, så har drømmene og mine mål ændret sig lidt. Jeg er faldet pladask for livet i Sydney, menneskerne, mentaliteten, mest af alt Bobbi's Pole Studio...ja det hele...og det har jeg sgu ikke lyst til at forlade.

Jeg har virkelig tænkt meget, for jeg har jo et rigtig dejligt liv i Danmark og der er måske en masse jeg smider på gulvet ved ikke at være til stede...Det er en skræmmende tanke når jeg nu har arbejdet et navn op og måske opnået noget mange drømmer om. Men noget der var meget mere skræmmende for mig, var at rejse tilbage til danmark, komme ind i min daglige rytme og måske ALDRIG komme tilbage til Sydney igen. Den tanke kunne jeg slet ikke leve med.... SÅ JEG TAGER SGU TILBAGE TIL SYDNEY stort set med det samme og bliver i 2 måneder mere :-D Hurra hvor er jeg glad, det føles SÅ rigtigt... Kan slet ikke vente med at sidde i flyet på vej tilbage til de lyserøde trænings lokaler igen!!

Og det bedste ved det hele er at de mennesker som betyder noget for mig, har respekteret mit valg og støtter mig 100%... Det er en vidunderlig følelse <3

Så når jeg tager mod lufthavnen på fredag tager jeg kun det nødvendige med, for jeg kommer tilbage 3 uger efter...

Måske er det det dummeste jeg har gjort i mit liv, eller måske det bedste? Vi må se hvad tiden viser...

xx Stine K(an godt lide Sabine, Daniella og Niels der kommer og støtter mig i Stockholm <3)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar